JRNY heeft onze B2B-bestelportal volledig gekoppeld aan KING waardoor onze processen op kantoor, in het magazijn en de vriescel zoveel mogelijk zijn gestandaardiseerd en geautomatiseerd.
Dit zorgt ervoor dat de kans op fouten zo beperkt mogelijk zijn en we realtime inzicht creëren voor de logistiek manager, backoffice en frontoffice enerzijds en onze klanten, middels Mijn Kiezebrink, de B2B portal anderzijds.
Je merkt dat JRNY onze processen begrijpt en jarenlange kennis van KING heeft. Ook de samenwerking tussen MCC en JRNY loopt prima, ze bieden gezamenlijk duidelijk toegevoegde waarde.
André van MCC vroeg ons: “Voor onze klant Kiezebrink zijn wij op zoek naar een partner die Kiezebrink online verder kan helpen”.
Gezien onze jarenlange samenwerking met KING Expert Center MCC zijn we deze uitdaging aangegaan. Zoals ook MCC weet zijn weboplossingen voor ons geen doel op zich, maar een middel om te bouwen aan slimme organisaties.
Met die gedachte hebben we voor Kiezebrink een B2B Bestelportal ontwikkeld die volledig aansluit aan, en geïntegreerd is in de processen van Kiezebrink.
Uitdagingen bij de ontwikkeling en inrichting werden niet uit de weg gegaan. De KING experts van MCC hebben samen met onze specialisten telkens gezorgd voor een efficiënte oplossing.
Wij stippelen de beste route uit, maar gaan nooit onze eigen weg. Zetten we samen jouw volgende online stap?
Contact opnemen