''JRNY heeft onze B2B-bestelportal volledig gekoppeld aan KING, waardoor onze processen op kantoor, in het magazijn en in de vriescel zoveel mogelijk zijn gestandaardiseerd en geautomatiseerd.
Dit zorgt ervoor dat de kans op fouten zo beperkt mogelijk is. Ook creëren we zo enerzijds realtime inzicht voor de logistiek manager, backoffice en frontoffice en anderzijds voor onze klanten middels Mijn Kiezebrink, de B2B portal.
Je merkt dat JRNY onze processen begrijpt en jarenlange kennis van KING heeft. Ook de samenwerking tussen MCC en JRNY verloopt prima. Ze bieden gezamenlijk duidelijk toegevoegde waarde.''
André van MCC kwam met de volgende behoefte: “Voor onze klant Kiezebrink zijn wij op zoek naar een partner die Kiezebrink online verder kan helpen”.
Gezien onze jarenlange samenwerking met KING Expert Center MCC zijn wij deze uitdaging aangegaan. Zoals ook MCC weet zijn weboplossingen voor ons geen doel op zich, maar een middel om te bouwen aan slimme organisaties.
Met die gedachte hebben we voor Kiezebrink een B2B Bestelportal ontwikkeld die volledig aansluit aan, en geïntegreerd is in, de processen van Kiezebrink.
Uitdagingen bij de ontwikkeling en inrichting werden niet uit de weg gegaan. De KING experts van MCC hebben samen met onze specialisten telkens gezorgd voor een efficiënte oplossing.
Wij stippelen de beste route uit, maar gaan nooit onze eigen weg. Zetten we samen jouw volgende online stap?
Contact opnemen