De kennis en ervaring binnen de B2C én B2B doelgroepen hebben we bij Yakiniku gebundeld in één slim platform. Hierbij hebben we de on- en offline processen naadloos in elkaar laten overlopen door het webshopplatform te koppelen aan het ERP systeem KING Software. Hierdoor is zoveel mogelijk gestandaardiseerd om efficiënt(er) te werken, kans op fouten te elimineren en realtime inzicht te creëren.
Naast de technische oplossingen en de processen die naadloos op elkaar aansluiten begrijpen en vertalen wij ook de wensen van de marketingafdeling van Yakiniku. Rondom identiteit, branding en marketing denken we mee en vertalen we dit in de online aanwezigheid én de online marketing campagnes.
Bij de opzet en het beheer van deze campagnes zetten we optimaal in op de bezoeker die zich op een Yakiniku Grill aan het oriënteren is, of er eentje wilt aanschaffen. Hierbij zetten we in de online mediamix diverse kanalen in zoals Google Ads, Google Shopping en Social Ads.
Door het optimaliseren van de processen rondom artikelbeheer in de webshop en de verwerking van online orders bespaart Yakiniku op kantoor en in het warehouse tijd en geld.
Naast de reguliere artikeldata zoals omschrijving, specificaties, prijs en voorraad hebben we ervoor gezorgd dat ook de aansturing voor SEO gerelateerde items zoals pagetitles en -descriptions ook vanuit KING wordt aangestuurd. Op deze manier is er één omgeving waar het beheer plaats vindt.
Wij stippelen de beste route uit, maar gaan nooit onze eigen weg. Zetten we samen jouw volgende online stap?
Contact opnemen