''Voor ons als regionale Volvo-dealer met drie vestigingen in Noord- en Midden Limburg alsmede Oost-Brabant, is het uiterst belangrijk dat onze website de uitstraling heeft die bij het merk Volvo past. Daarnaast is het voor ons van wezenlijk belang dat ons aanbod van nieuwe en (jong)gebruikte auto’s overzichtelijk aan onze bezoekers wordt gepresenteerd. Beide heeft JRNY naar onze volle tevredenheid als zodanig neergezet. Vooral het continu via korte lijnen schakelen om tot verdere verbetering van onze website te komen, vinden we erg prettig!
Naast het hebben van een website die past bij de kernwaarden van Volvo en het gebruikersgemak binnen de website, is het voeren van gerichte, regionale online campagnes van groot belang voor onze vestigingen. Ook dit wordt volledig voor ons door JRNY verzorgd, naar volle tevredenheid en in samenspraak met onze interne marketingafdeling.''
Aan de ‘voorkant’ hebben we in opdracht van Mannen van 80 het concept en de strategie rondom de website bedacht en gestructureerd in wireframes. Op basis hiervan heeft Mannen van 80 webdesign ontwerpen gemaakt, die passen bij de door Mannen van 80 ontwikkelde huisstijl en de ‘Volvo standaard’.
Technisch hebben we een koppeling ontwikkeld met het voorraadsysteem van Autotelex, waarin Volvo Rutten haar occasions en nieuwe voertuigen beheert. Op basis van de data hebben we facet-navigatie toegepast waarmee marketing en sales ‘slimme pagina’s’ kunnen maken, gebaseerd op diverse zoekcriteria van de bezoeker.
Wij stippelen de beste route uit, maar gaan nooit onze eigen weg. Zetten we samen jouw volgende online stap?
Contact opnemen