Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017

Vacature

(Technisch) Support Specialist

Als (Technisch) Support Specialist staan bij jou klanten op nummer 1 en bied jij overal een passende oplossing voor.

 

Kom jij ons team versterken? We zijn per direct op zoek naar een enthousiaste collega die de rol als (Technisch) Support Specialist op zich wilt nemen. Jouw doel is om ons team van programmeurs te ontlasten, door het eerstelijns klantsupport op te pakken.

Als digital agency zijnde staat de kwaliteit van onze webshops, websites en webapplicaties hoog in het vaandel. Om de kwaliteit van dat onderdeel van onze dienstverlening te kunnen blijven garanderen, zijn wij op zoek naar jou!

Solliciteer nu

Mand

  • 32 - 40 uur
  • Roermond

Klantcontact maakt jou blij. Of het nu via mail of telefoon is; jij staat altijd voor ze klaar en draait er je hand niet voor om.

Als (Technisch) Support Specialist houd jij je bezig met inkomende tickets via ons ticketsysteem, die zowel via mail, als telefoon binnenstromen. Je schakelt direct met onze klanten en probeert samen met hen het probleem op te lossen. Lukt dit niet direct? Geen probleem! Jij weet het ticket aan de juiste persoon te koppelen, zodat deze case zo snel mogelijk opgepakt wordt.

In sommige gevallen kan het ook nodig zijn dat je klanten gaat helpen via ons remote-support-systeem. Je laat zien hoe een bepaalde handeling uitgevoerd kan worden, zodat zij het de volgende keer misschien zelf kunnen oplossen. Bij nieuwe klanten zul je ook uitleg geven over het gebruik van onze systemen. Het ‘’onderwijzen’’ van de klant is een uitdaging die je op het lijf geschreven staat.

Daarnaast doe jij niets liever dan het oplossen van problemen. Daarom zal je veel voorkomende vragen verzamelen en hierover nieuwe artikelen schrijven voor in ons online hulpcentrum.

Een ander onderdeel van je werk zal het testen en vullen van nieuwe websites zijn. Dit kunnen geheel nieuwe projecten zijn, of kleine updates in al lopende opdrachten. Denk ook vooral met ons mee! We staan open voor jouw input.

Waarom je bij JRNY wilt werken:

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden
  • Informele sfeer: die korte broek in de zomer? Kan gewoon!
  • Laptop met minimaal 2 extra schermen en een zit-stabureau
  • 25 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding / mogelijkheid tot een lease auto
  • Gratis bedrijfslunch
  • De lekkerste koffie (en thee) van Midden-Limburg
  • Gratis after lunch-wandeling
  • Ongekend goede en open werksfeer
  • Een inspirerende werkomgeving en supertoffe collega’s
  • Wekelijkse vrijdagmiddagborrel (in de zomer lekker buiten in de ☀️)
  • Fijn al je pakketjes op kantoor laten bezorgen
  • Ruimte voor jouw initiatieven / ideeën (graag zelfs!)
  • Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • Werken aan supergave projecten voor uiteenlopende klanten waarop je los kunt gaan
  • Onze gemiddelde leeftijd is 33 jaar

Hier herken jij jezelf in:

  • Jij bent klantvriendelijk en communicatief sterk, zowel in woord als geschrift
  • Jij beschikt over een goed analytisch vermogen en bent leergierig
  • Jij bent in de gelegenheid om bij voorkeur 40 maar minimaal 32 uur per week bij ons op kantoor (Roermond) te komen werken
  • Jij hebt tenminste een MBO-opleiding afgerond, bij voorkeur in de richting van ICT, marketing of communicatie
  • Jij hebt ervaring en/of affiniteit met webshops en websites
  • Jij hebt ervaring en/of affiniteit met ERP systemen, KING ERP en Exact Online zijn een pré 
  • Jij bent een teamplayer, oftewel een gezellige collega

Enthousiast geworden?

Ben je na het lezen van deze uitdagende functieomschrijving voor (Technisch) Support Specialist enthousiast geworden? Mooi!

Wacht dan niet langer en klik op de onderstaande knop om direct te solliciteren.

Heb je nog vragen of wil je meer informatie over JRNY of de functie? Neem dan contact op met Bas via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres:

0475 20 22 33 of bas@jrny.nl

Solliciteer nu Terug naar het overzicht

Onze kernwaarden

Word jij onze nieuwe collega?

Word je enthousiast en wil je meer weten? Voor meer informatie bel ons of stuur je schriftelijke motivatie en CV!

0475 20 22 33 info@jrny.nl

Vragen?

Neem contact op met Bas